3 oct 2012

Fotos (Adrià)


                                         JO AL SPACE MOUNTAIN ( estiu 2011)

Les vacances a Disneyland em van agradar molt, en especial la muntanya russa "Space Mountain Mission 2" . És una muntanya russa que representa que et llençen a l'espai amb un canó.L'atracció està inspirada en el llibre "de la terra a la lluna". L'atracció té molts efectes especials i com que està coberta, no veus la llum i es veu tot negre (la foscor representa l'espai).

 
OLOR A COLÒNIA ( gener 2012 )
 
Vaig participar en el film d'Olor a Colònia com a figurant. Em vaig presentar al càsting pensant que no m'escullirien ( no sé ni perque vaig fer el càsting ) i  em van escollir. Em van tallar el cabell com un nen d'època ( postguerra )i em van vestir amb roba que mai pensava que em posaria.

No hay comentarios:

Publicar un comentario