3 oct 2012

Fotos (Ainhoa)


He triat aquesta foto perquè m'agrada molt, perquè va ser del primer dia que vaig anar a muntar a cavall a Vilaformiu. Allà vaig coneixer a la Nèlia i desde llavors ens em fet molt amigues. Va ser un dels millors dies de la meva vida, perquè vaig descobrir que s'hem donava força bé. Vaig muntar el Cartuxu (el cavall de la foto) amb el que després vaig fer una galopada, amb la ajuda de la monitora. Des d'aquell dia, vaig cada divendres a muntar, ara galopo sola i també he començat a fer algun petit salt d'obstacles.

 
 
 
 
 
He triat aquesta foto, perquè es de quan vaig anar de vacances a Lanzarote, al 2010. M'ho vaig pasar molt bé. Aquesta foto la vem tirar aquí perquè les vistes impresionaven molt i també perquè es molt curiós que en mig de tota la sorra negra que hi havia, la llacuna fos de color verd pistatxo. I per això m'agrada.
 


No hay comentarios:

Publicar un comentario