2 oct 2012

FOTOS (IVAN JUBANY)

UN DIA D'ESQUI DE FONS (JO ALS 9 ANYS)

Aprofitant la nevada de l'hivern del 2009, cada dissabte al matí
hem llebava molt d'hora, m'abrigava de cap a peus i carretera cap
als Rasos de Peguera a fer esquí de fons. Era la primera vegada
que practicava aquest esport, va ser tota una aventura. Puja, baixa
i puja i baixa, així tot el matí, tenia les cames que hem feien "figa".
La mitgdiada d'aquella tarda hem sembla que va ser la més llarga
de la meva vida.....buffffffff.


VISITA A LA TELEVISIÓ DE BERGA (JO ALS 10 ANYS)

Quan feia cinquè curs, els meus companys de classe i jo varem anar
als estudis de TV Berga per aprendre com es feia un programa de
televisió. Al final de la visita ens van presentar dos personatges molt
divertits "EN REVERENDO I EN ROSENDO". Juntament amb el meu
company Oriol, varem representar una comedia amb aquest parell de
titelles i com si fossim dues estrelles de la televisió, ens van grabar i ho
van retransmetre en viu pel canal televisiu.
D'aquí a "Hollywood"...jajajajaja...

No hay comentarios:

Publicar un comentario